
بقالي كتير نفسي انيك ماما الجامدة الهايجة وبحس انها مش هتمانع والله حاسس انها هتحضني وفعلا هتخليني أنيكها ونرب أنا وهي زنا المحارم. أمي بيضة وبطه حرفيا جسمها كبير وبزازها جامدة وتتاكل ومنفوخة عايزة تتمص وتتناك ودي القصة من أولها.
كريم (بصوت عالي شوية وهو بيضحك): مامااا، هو إنتي بتاخدي الشاور كأنك طالعة حفلة؟! بقالك نص ساعة!
الأم (من جوه الحمام، بصوتها الدافي): وأنا مالي؟! يمكن مستنية حد يعدّي يا كريم! مش كلنا محبوسين في المحاضرات زي حضرتك. كريم (يضرب كف بكف ويضحك): يا ساتر! دا أنتي لو بتجهزي لفرح مش هتعملي كده. آه نسيت، يمكن جايز تستني العريس ليّ؟!
الأم (تضحك وتقول بدلع): أيوه، ما أنا شايفة ابني كبر وبقى رجّالة.. وبيذاكر عن “الدوافع الجنسية” وكلو كده يعني، أمال مش هحضر نفسي ليه؟! كريم (يتكسف ويمسك دماغه): يا مامااااااااا، دا كان عنوان في المنهج مش قصدي حاجة، بلاش تعليقاتك المحرجة بقى!
الأم (تضحك بصوت عالي): طب بصراحة، أنا فرحانة فيك يا واد. بجد. كنت لسه صغير بتعيط عشان مفيش كاتشب، دلوقتي بتفكر تتجوز! بس قولي، حاطط عينك على مين؟ شكلها بنت شعرها كيرلي من الكلية صح؟!
كريم (يبص على الباب بخبث): مش هقول، لكن ممكن أطلبك تشوفيلي عروسة؟ تكون شبهك كده.. قلبها طيب، دمها خفيف، وجميلة جوه وبره.
الأم (بصوتها وهو بيختلط بالمية): آه يا واد.. بتغازلني ولا إيه؟! طب خليك فاكر إن الحب مش بس شقاوة.. الحب مسؤولية.. وإنك لما تختار، تختار واحدة تكون صاحبتك قبل ما تكون مراتي ابنك.
كريم (بابتسامة فيها دفء): عارف.. وأنتي اللي علمتيني ده. الباب بيتفتح، والبخار بيطلع بره الحمام كأنه سحابة دافية. الأم خارجة ملفوفة بفوطة بيضا كبيرة، شعرها مبلول ونازل على كتفها، ووشها منوّر من المية. تمشي بخفة وهي شايلة فوطه صغيرة تانية بتنشّف بيها وشها، وباينة عليها الراحة بعد الشاور.
كريم (يبص عليها بسرعة ويصفّر): إييييه الجمال دا؟! هو أنا في بيتنا ولا فجأة فتحت عيني في إعلان شامبو؟
الأم (تضحك وهي بتعدّي جنبه): يا سلام، بقيت بتغازلني رسمي دلوقتي؟! ما تكبر كده شوية يا أستاذ جامعة المستقبل.
كريم (يقوم من مكانه ويعمل نفسه بيقدّمها زي المذيعين): معانا النهارده… نجمة الشاور، ملكة البخار، صاحبة الابتسامة اللي تشرح القلب.. مامتي! الأم (تضحك وتزقه في كتفه): كريم بطل هزارك ده، هتخليني أتزحلق وأنا ماشية كده! كريم (بضحكة خبيثة): ماهو اللي بيتزحلق، بيقع في الحب يا ستّي.. وأنا وقعت من زمان، في حبك.
الأم (تبتسم وهي داخلة الأوضة): يا واد يا كريم، إنت دمك عسل والله. ربنا يفرح قلبي بيك.
كريم (ينده عليها قبل ما تدخل): ماماااا.. لما تتجوزي، تحبي عيالك يفضلوا يحبّوكي كده؟ حتى وهم رجالة؟
الأم (تلف وشها له وهي عند باب أوضتها): لو ما حبونيش كده.. يبقوا مش ولادي. بس أوعدني إنك تفضل كريم الطيب الجدع.. حتى لما تبقى في بيتك مع مراتك. كريم (يحط إيده على قلبه): وعد يا أجمل أم في الدنيا. تبتسم الأم وتدخل أوضتها، وتفضل ريحة الصابون والدفا في الجو.
كريم يرجع يقعد، بس المرة دي مش بيذاكر.. بيكتب في ورقة عنوان كبير: دخلت ورا أمي الغرقة ولقيتها بتسرح شعرها و وقفت وراها وبقيت احك في ضهرها وهي بتسرح شعرها ولفة نفسها بالفوطه كريم:جسمك حلو يا ماما انتي لسه شباب عايزة الجواز والدلع هههه
الأم: عندك حق يا كيموو عايزه أتدلع كريم: واحنا بنتكلم حصل حاجة مكنتش اتوقعها ابدا وكانت الصدفة اللي غيرت حياتي واحنا نتكلم وقع الفوطه من علي صدرها وهي حتي انخضت من وقوع الفوطه واحنا بنتكلم بشقاوة ههه
الأم: يا لهوووي ابني هيشوف صدري ههه
كريم: جيت عليها ومسكت حلماتها الطويله وقولتلها اي الجمال ده يا قمر ده صدرك لسه بخيره
الأم: بس بقه ما تمسكش صدري كده أنا بضعف يا واااد
مسكت حلمات أمي ومحستش بنفسي الا وأنا بمص الحلمة مسكت حلمة بسناني والحلمة التانية بايدي وبدأت أمص الحلمة بمتعه وانبسط ببزها الكبير الحلو الأبيض وأمص أمص أمص يا سلاااااااااام بزها يتاكل أكل وعايز يتقطع وهي بدأت تستجيب معايا ولقيتها بتسخن وتقوول ااااه
الأم: مص اوي يا كريم صدري وجعني اوووي وعايز اتمتع يا حبيبي مص بزي دلعني ونيكني واضربني علي طيزي
دخلت أنا وامي عالسرير وركبت فوقها وبدأت الحس كسها وأنيك كسها بلساني والحس كسها وفخادها وطيزها الكبيرة يا سلاااام علي جمال و ريحة طيزها وانا بلحس عايزه تتقطع
كريم: عايز أنيكك يا ماما واجرب نيك محارم معاكي انتي تتاكلي يا قلبي
الأم: تعالي يا حبيب أمك انا كلي ليك
ركبت ماما وبدأت أنيك فيها اول مرة ودخلت زبري في كسها الواسع وأنيك كسها وأدخل زبي وأطلعه وامص بزها بجنون وأحك في كسها واضربها علي طيزها بقيت عايز أكلها وأمتعها وأضربها الشرمووطه الأم: ااااه نيك نيك نيك متعني نيكني في كسي اوي بقيت أنيك ماما بجنون وأنا مبسووووط اوي بجد متعة نيك المحارم دي ما شوفتش زيها ابدا..متعة انك تنيك امك في كسها بزبك الكبير دي متعة لا توصف كسم الجمال والنياكة بتاعتها.

محمد المنوفي / مسؤول الموقع
📌 مين أنا وليه بحب المحارم وقصتي مع محارمي كاملة 😅
📌 صور محارم روعه انا بحبها وتعليقي الشخصي عليها 🥰
فيديوهات محارم حقيقية 100% وفرتها بنفسي لكل عشاق المحارم (الفيديوهات صعب جدا تلاقيها عالنت) 🌺

محمد المنوفي (الأدمن)

فيديو محارم حقيقي 100% بين الأم والابن ولاحظ الشبه الواضح جدا جدا بينهم حتي..ألفيديو جميل اوي بجد وبيوضح الحنيه بينهم وهم مبسوطين جدا بنيك المحارم🧡..الحمد لله بحاول اوفر لكم فيديوهات محارم حقيقية تستمتعوا فعلا بيها…الفيديو كامل متاح

محمد المنوفي (الأدمن)

من أحلي فيديوهات المحارم (حقيقي 100%) أم وابنها حبيبها..الفيديو ده الاتنين كلوا بعض فيه حرفيا..الابن كان بياكل جسم أمه حرفيا من المتعه ..فيديو حلو أوي وقدرت الحمد لله أوفره لكم كااامل🧡

محمد المنوفي (الأدمن)

ابن و أمه حقيقي 100% محارم حصري..قمة الروعة اقسم بالله فيديو ممتع جدا وطريقة النيك بتاع الولد لأمه تحفه رووعه..الولد ناك امه بطريقة تبين قد اي هو فعلا بيحبها..وفرت لكم الفيديو كامل الحمد لله🧡

محمد المنوفي (الأدمن)

دانا المصرية وجمالها و قلة أدبها ههه..دانا الشرموطه عندها شوية افلام هتخليك تجيب علي نفسك وروحها حلوة اوي..بزازها كبيرة وفاجرة اوي..اسمع كده العينه في الفيديو وحمله كامل لو حابب..ألفيديو حصري علي موقعنا🧡



